Rinkodaros terminas aiškinamas kaip procesas, kuris kuria ūkio sistemą. Ji yra grindžiama pirkimo-pardavimo santykiais. Seniau šis procesas buvo vadinamas „marketingu“, tačiau buvo šį žodį pakeisti „rinkodara“. Rinkodaros proceso metu gali būti suformuojama verslo įmonė, tam tikro pobūdžio rinka arba individo tikslų siekimo sąlygos joje. Tokių subjektų kaip valstybių ar pasaulinių organizacijų vedama politika, įstatymai, tarpvalstybinės sutartys ir rinkodaros vykdomoji veikla formuoja atitinkamo subjekto verslo plėtros sąlygas, prekių ir paslaugų paklausą, pardavimus. Ši rinkodaros sistema veikia tiek šalies viduje, tiek ir tarptautinėse rinkose. Seniau gamintojai orientavosi į gaminį ir neatsižvelgdavo į rinkos poreikius. Pardavimų vadybininkai privalėjo parduoti visiškai nepaklausias prekes ar paslaugas. 19 amžiaus pradžioje pradėta nagrinėti marketingo sritis, o vėliau ir vesti kursus. Taigi, gamintojai orientavęsi į savo gaminius uždirbdavo mažiau nei tie, kurie vėliau ėmė orientuotis rinkos poreikius. Viskas sparčiai vystosi. Jei seniau vartotojus džiuginusios importuotos prekės buvo prabangos ženklas, tai dabar be didelių pastangų Lietuvos verslininkai patys eksportuoja savo produkciją. Tačiau šiomis dienomis taip pat yra pavojų prarasti potencialų klientą. Jau išmokome į pagalbą pasitelkti rinkotyrą ir rinkodarą, tačiau kartais mūsų padėtis tarptautinėje rinkoje ne tokia kokios buvo tikėtasi, dėl to gali būti kalti prastos kokybės rinkodaros vertimai.
Verslininkai investuoja į savo įmonės įvaizdį, stengiasi sukurti gerai žinomą, firminį savo prekių ženklą, kuris pirkėjo sąmonėje asocijuotųsi su kokybę. Atlieka rinkos tyrimus, išlaidauja samdydami specialistus vienokiems ar kitokiems darbams atlikti. O kartais verslininkai ima taupyti, kaip jie mano, ten kur galima tai padaryti. Tarkime savo reklaminių lankstinukų, brošiūrų, straipsnių, publikacijų, pakuočių, meniu, pristatymų, katalogų ar interneto svetainių vertime. Rinkodaros vertimai taip pat svarbūs kaip ir kiti, finansinių ar juridinių, dokumentų vertimai. Nuo rinkodaros vertimų priklauso ar atsipirks bent dalis brangiai kainavusių, kūrybiško reklamos specialisto, paslaugų kainos. Vertimų biuruose šioje srityje dirba ne tik kalbininkai, dažnai jie yra ir rinkodaros specialistai ar bent žinovai ir visuomet – kūrybiški tekstų rašytojai, kurie versdami atsižvelgia ir į tikslinės klientų grupės poreikius, ir į tautinius, kultūrinius bruožus, ir į teksto stilių, skambesį bei įsimintinumą.