Reklama 21 amžiuje vaidina labai svarbų vaidmenį kiekvieno žmogaus gyvenime. Vieniems tai pajamų šaltinis, kiti ją matydami sužino apie naujausias tendencijas, naujai atvežtus ir parduodamus gaminius, naujus dizainerius. Dabar reklama apgaubusi ne tik televiziją, bet ir visą internetą, kuriame kiekvieną dieną galima pamatyti vis kitokių ir įdomesnių produktų, kuriuos siūlo ne tik įmonės, bet ir žinomi pramogų pasaulio veidai.
Paslėpta reklama: ar ja žmonės pasitiki?
Šiuo metu itin išpopuliarėjusi yra užslėpta reklama, kurią nuolatos transliuoja taip vadinami influenceriai – ji pati populiariausia. Daugelis žinomų viso pasaulio prekių ženklų naudoja tokią reklamą ir net nežada sustoti. Influenceriams tai irgi pajamų šaltinis, kurį jie gauna populiarindami ir kitiems demonstruodami įvairiausias prekes. Taip pat jie kuria tam tikros prekės ženklo vertę, prisideda prie ilgalaikių verslo tikslų. Vis dėlto, atsiradus daugybei influencerių visame pasaulyje, įmonės turėtų susimąstyti ir savo prekės reklamuotoją rinktis atsakingai. Tiek influencerio, tiek ir verslininko interesai, tikslai, vertybės turi sutapti. Reikia prisiminti, kad influenceriai nėra tik medijos kanalas, jie kuria ir turinį, turi savo balsą plačioje žmonių auditorijoje, palaiko santykius su ta auditorija, kurioje yra populiarūs.
Kosmetikos gaminių reklama
Vienos populiariausių prekių, kurias reklamuoja daugelis influencerių yra kosmetikos priemonės. Garsūs kosmetinių priemonių pardavėjai stengiasi iškelti vieną prekę ir stengiasi apie ją pranešti visam pasauliui. Pavyzdžiui, kalbant apie šampūnus – jų rinkoje tikrai daug, tad kaip kitaip jeigu ne intensyviai reklamuojant tam tikrą priemonę, ją parodyti visam pasauliui? Dažnas influenceris skelbia, kur yra parduodama jo reklamuojama prekė, kiek ji kainuoja. Neretai pranešama, kad pavyzdžiui, šampūnai pigiau kainuoja tam tikru laikotarpiu, įsigyjant ją tarkim internetinėje parduotuvėje. Beje, neretai galima pastebėti ir tendenciją, kad šampūnai pigiau kainuoja užsisakant juos tiesiog iš paties influencerio pasidalinant įrašu ar dalyvaujant tam tikrame konkurse.
Šis reklamos būdas nėra blogas, tačiau pastaruoju metu nemažai verslininkų reikalauja, kad influenceriai nereklamuotų prekės paslėptos reklamoje ir atvirai rodytų savo auditorai, kad už, pavyzdžiui, šampūno reklamą jie gauna pinigus.