Kiekvienas verslininkas siekia dirbti pelningai, o ką jau kalbėti apie ištisas įmones, kurioms darbas be nuostolių, pastovūs klientai ir geri žmonių ar žiniasklaidos atsiliepimai yra ypač svarbūs. Tam, kad jos pritrauktų potencialias pajamas, sėkmingai formuotų savo įvaizdį, daugelis kompanijų atsigręžia į reklamą. Tiek tradicinė reklama žurnaluose, laikraščiuose, tiek lankstinukai ir reklaminiai bukletai, tiek lauko ir kitokia reklama yra efektyvios priemonės apie save ar savo paslaugas pranešti didžiajai pasaulio daliai. Pastebima, kad dar sąlyginai nauja reklamos sritimi ir jos galimybėmis – internetine rinkodara – ima naudotis kelionių agentūros. Siūlydamos hedonistinio pobūdžio prekes, paprasčiau tariant, keliones, tokios agentūros yra suinteresuotos patraukliai pateikti nemažai kainuojančias turistines, poilsines, pažintines keliones į įvairiausius pasaulio kampelius. Apie akcijas, specialius pasiūlymus, paskutinės minutės kelionės, egzotiškus kraštus ir pan. jos praneša jau pirmuosiuose savo svetainių puslapiuose arba pirkdamos vieną iš efektyviausių internetinės rinkodaros priemonių – Adwords reklamą.
Tai, kas intriguoja, pateikiama pirmosiose vietose Jau nustatyta, kad šiuolaikinis pirkėjas ir vartotojas yra pasyvesnis negu buvo anksčiau. Jis jau neieško informacijos ir pasiūlymų pats (arba vis dar ieško, tik kur kas pasyviau), už jį tai padaro įmonės ar verslininkai, kuriems svarbu pardavimai ir pelnas. Taigi, žmogui yra pateikiama viskas – nuo akcijų, nuolaidų, pasiūlymų iki kitos aktualios jam informacijos. Viskas dabar yra padėta tarsi ant lėkštutės ir žmogus pasiima ir pasinaudoja tik tuo, kas aiškiai parodyta ir parašyta. Žinodamos šią taisyklę, kelionių agentūros taip pat stengiasi pateikti pačią svarbiausią ir didžiausiai šansų pritraukti pirkėjų turinčią informaciją į pirmuosius puslapius internete. Dar net neapsilankius konkrečiose svetainėse, interneto paieškos aukščiausiose pozicijose tokios kompanijos irgi reklamuojasi, pirkdamos Adwords reklamą. Kitas būdas – SEO, tačiau apie tai – kitą kartą. Adwords reklamose galima pateikti karščiausius kelionių pasiūlymus, pigiausius bilietus, tokias poilsines išvykas kaip, pavyzdžiui, kelionė į Alikantę.
Taigi, nors kelionė į Alikantę buvo paimta tik kaip kelionių agentūrų reklamavimosi pavyzdys, iš tiesų, įvairios intriguojančios ir turistų mėgstamos šalys dažnai atsiranda pirmose paieškos pozicijose, apie save primindamos ir raginančios žmones pasinaudoti specialiais pasiūlymais. Žinoma, tokiu būdu sukurdamos galimybę keliones organizuojančioms įmonėms užsidirbti.