Norintiems efektyvios reklamos, tam tikrais atvejais skrajuciu gamyba gali būti pačiu tinkamiausiu būdu pasiekti savo auditorijas. Kada ir kodėl būtent skrajučių gamyba tampa geriausiu būdu viešinti dalykus? O kada geriau rinktis kitokią komunikacijos priemonę?
Vakarėliai mieste
Turbūt ir jums ne kartą teko eiti didmiesčio šurmuliuojančia pagrindine gatve gražų penktadienio ar šeštadienio vakarą. O vienur kitur šaligatviuose stovinėjančios merginos kiekvienam praeiviui grūdo į rankas lankstinukus. Tokios skrajutes pigiau kvietė ateiti į vakarėlį kažkuriame klube arba gauti pirmą nemokamą gėrimą. Kartais tai buvo tiesiog reklaminės skrajutes maketas, siūlantis apsilankyti kažkokiame tą vakarą vyksiančiame koncerte į kurį, matyt, nepavyko išparduoti visų bilietų. Tokia reklamos priemonė – gana efektyvi. Ir tokių tos dienos vakarėlius reklamuojančių skrajuciu gamyba tikrai yra pagrįsta. Efektas yra, nes žmonės, galbūt dar ne iki galo suplanavę savo vakarą, gauna informaciją čia pat, neišvengiamai. Jie pakviečiami į renginį, ir kiekvienas žmogus žino, kad toks renginys, vakarėlis bus. Jeigu norės – jie galės ateiti. Taigi, šiuo atveju, skrajučių gamyba pasiteisina. Kai, tarkime, norint tokiu būdu reklamuoti dienos pietus, kažin ar pavyktų. Žmonės jau būna suplanavę, kur valgys, o ir meniu nrėtų platesnio nei tos vienos lėkštės, kuri pavaizduota ant skrajutės.
Akcijos parduotuvėse
Prekybos centruose taip pat neretai galima sutikti vaikinus ir merginas, dalinančius skrajutes. Kartais jas dalina net ne patrauklus jaunimas, o kokie nors personažai – tie patys dalintojai su įvairiais kostiumais. Kostiumas dažnai yra susijęs su reklamuojamu dalyku. Žmogus, esantis kostiume, patiria karštį, bet nepatiria viešumo jausmo, kai žmonėms turi grūsti į rankas skrajutes. Taigi, tai ir geri, ir blogi dalykai vienu metu. Vieni žmonės mieliau patirtų ankšto kostiumo tvankumą, negu eitų tiesiog į minią ir joje žmones viliotų lankstinukais. Tokios skrajutes ismatavimai gali būti labai įvairūs. Svarbu, kad ji atkreipia dėmesį į kažką, kas yra būtent tame prekybos centre. Ar restoranus, ar akcijas tam tikrose parduotuvėse, ar dar kažką.
Renginių programos
Efektyvus būdas žmones pritraukti į nemokamus ir gerus festivalius – sukurti specialias skrajutes, informuojančias apie renginių programas. Tarkime, mieste vyksta kažkoks festivalis, renginių ciklas. Tuomet dalinant skrajutes žmonės iškart gauna naudingą informaciją. Ne visi ir ne visada mėgsta informacijos ieškoti internete, juo labiau, kai jau esi renginyje ir nori matyti rankoje programą. Taigi, renginių programėlės yra vienas efektyviausių reklamos būdų, kuris kartu leidžia ir atsidėkoti rėmėjams bei partneriams, spausdinant jų logotipą toje programoje.
Rinkiminiai pažadai
Pastaruoju metu politikai taip pat visais būdais braunasi žmonėms į akiratį. Todėl ir rinkiminės skrajutės taip pat yra vienas iš komunikacijos būdų. Sunku jau ir pasakyti, kokia iš tiesų turi būti komunikacija, kad žmones ji paveiktų, tačiau politikai iš visų jėgų bando visas įmanomas priemones ir būdus. Taigi, ir skrajutės nuolat krenta į mūsų pašto dėžutes. Ant kiekvienos skrajutės – nuostabus besišypsantis politikas su savo šūkiu ir su savo rinkiminiais pažadais. Vieni žmonės su viltimi skrajutes tokias skaito ir tikisi permainų, kitiems tiesiog bloga nuo visa persmelkiančios rinkiminės reklamos. Taigi, rinkiminiai pažadai yra toks dalykas, kuris gali atsidurti ir skrajutėse. Žinoma, tokios skrajutės visada turi bendrumų, ir jas iš tolo atpažinsi, nes jos žadės daug daugiau, negu kad žada, tarkime, skrajutė, reklamuojanti vakarėlį mieste.