Turinio rinkodara yra tokia reklamos strategija, kurią pastaruoju metu naudoja ne tik visas pasaulis, bet ir Lietuvos rinkodaros veikėjai ir žinoma verslininkai, tiek smulkūs, tiek stambūs. Kadangi žiniasklaida šiais laikais itin brangi, tai verslininkai su savo prekės ženklais ir paslaugomis nori būti arčiau tų, kurių turinys jiems gali būti neįkandamas arba jie nemato prasmės pirkti žiniasklaidos paketų. O dar čia pat jie susidurtų ir su įvairiais apribojimais, laiko reklamavimuisi nustatymais, kurie tik apsunkina kelią iki tikslinės auditorijos.
Tačiau kintant visų žiniasklaidos kanalų situacijai, o ypač radijo ir televizijos, atrodo jog smulkūs ir stambūs prekės ženklai galiausiai gali skleisti turinį savais kanalais, kurie netgi yra populiaresni nei pastarieji paminėti. Bet didžiausias sunkumas su kuo susiduria rinkodaros specialistai ir verslininkai dar nėra kanalo paieška. Tai pats turinio kūrimas, kuris reikalauja tam tikrų taisyklių, kad būtų susisiekta su tiksliniu vartotoju. O kaip pasieti tą norimą klientą ir pateikti jam, tą „wow“ efektą? Paprastai sakant, turinio rinkodara turi būti atskleisti turinį, kuris būtų vertingas, aktualus bei lengvai suprantamas kiekvienam. Juk su kiekviena marketingo strategija norimą pasiekti pritraukti dėmesį bei jį išlaikyti, kuo ilgiau. Tad jei norite išvengti svarbiausių klaidų bei sukurti geros kokybės turinį, pateiksime jums tris faktorius, ko reiktų vengti atliekant turinio rinkodarą.
Pirma, venkite kalbėti apie tai, kas yra įdomu Jums, o kreipkite dėmesį tik į skaitytoją bei jo norus. Tai yra pati pirmoji ir beveik didžiausia klaida, kurią daro užsakovai – tai apie savo prekės ženklą kalba taip, kaip nori jog jį matytų jie patys, bet ne vartotojai. Ir jiems visiškai nesvarbu ką galvoja klientas. O verslo srityje ypač prekių ir paslaugų yra svarbiausias – vartotojas. Jeigu Jūsų įmonė parduoda oro drėkintuvą, tai ir kalbėkite apie oro priežiūrą, informuokite vartotojus apie drėgno ir sauso oro pasekmes jų organizmui. Tokia informacija pasieks tuos, kurie kenčia nuo šių bėdų. Prisiminkite, vartotojas rinksis tokį turinį, kuris bus jam naudingas.
Tęsinys: Turinio rinkodara: klaidos ir kaip jų išvengti? (2 dalis)