Partizaninis marketingas Lietuvoje nėra naujiena. Nemažai įmonių ar organizacijų partizaninį marketingą naudoja įvairiuose medijų kanaluose. Dažniausiai jis pastebimas žurnaluose, televizijoje, telefoniniame marketinge, lauko reklamoje, viešajame transporte ir internete (ypač socialiniuose tinkluose).
Partizaninis marketingas spaudoje yra gana populiarus, nes pasiekia tikslinę auditoriją. Dėl to įmonėms daug lengviau yra naudoti partizaninį marketingą, nes lietuviški žurnalai skirstomi į kategorijas (skirtus moterims, vyrams, mamos) ir į subkategorijas (kulinariniai, mada, sportas). Žurnaluose dažniausiai galime rasti įvairių brošiūrų, kosmetikos mėginėlių, kuponų. Taip pat neatsilieka ir spausdintinė reklama, kuri dažniausiai savo žinutėje naudoja metaforas.
Lietuvoje veikia komercinė televizija, kuri didžiausią pelną gauna iš reklamos. Partizaniniai marketingistai šiame kanale yra didesnės įmonės, kurios gali skirti daugiau finansinių lėšų marketingo kampanijai. Kadangi televizinėje reklamoje veikia garso ir vaizdo pojūčiai, marketingistai stengiasi būtent tai išnaudoti. Memų naudojimo konceptas šioje srityje yra būtinas. Naudojamos ryškios vaizdinės, foninės, muzikinės reklamos, kurios emociškai nuteikia ir paveikia žiūrovą.
Partizaninio marketingo priemonė dažnai pastebima Lietuvoje – telefoninis marketingas. Daugelis telekomunikacijos, draudimo įmonių bei klientų aptarnavimo centrų naudojasi šiuo rinkodaros būdu. Tiesioginis bendravimas su klientu yra naudingas įmonėms, nes tai didina pardavimus, gerina tarpusavio ryšį su vartotoju bei pritraukia naujus pirkėjus.
Partizaniniui marketingui priskiriama ir lauko reklama. Nesvarbu kokiu pavidalu pateikta, bet Lietuvoje ji taip pat yra populiari ir efektinga. Dažniausiai naudojamas piešimas ant sienų (angl. Graffiti) ar asfalto dangos, lipdukų klijavimas viešoje erdvėje kur didžiausias publikos srautas. Taip pat automagistralėse. Lietuvoje partizaninė lauko reklama naudojama norint paskelbti apie renginį ar socialinę akciją.
Viešajame transporte naudojamas aplinkos konceptas. Įmonės naudodamos partizaninį marketingą reklamuoja sporto klubus ar su sveika gyvensena susijusiais paslaugas ir priemones. Viešajame transporte ypač išnaudojamas reklamos plotas su kuriuo kontaktuoja keleivis t.y. turėklai, sėdynės.
Internetinis marketingas – partizaninio marketingo taktika labiausiai paplitusi Lietuvoje. Ypač veikia socialiniuose tinkluose ( „Facebook“, „Instagram“, „Youtube“) bei elektroniniame pašte. Įmonės ar organizacijos skelbia konkursus, kuria virusinius vaizdo įrašus bei taip pritraukia naujus vartotojus. Internetinio marketingo privalumai :
• Gaunamas atgalinis ryšys;
• Pasiekiama tikslinė auditorija;
• Nemokama;
• Skubi redagavimo funkcija;
• Absoliuti turinio kontrolė;
• Keliamas vartotojų skaičius;
Įmonės apie esančias naujienas taip pat praneša naujienlaiškio forma, kuri ateina į asmeninį elektroninį paštą. Tokiu būdu informacija apie produktą ar paslaugą išsiunčiama norimai rinkai.
Lietuvoje veikiančioms įmonėms naudojant partizaninį marketingą svarbiausia parodyti dėmesį vartotojui bei dažniausiai renkasi spontaniškus, inovatyvius bei kūrybiškus procesus.