Šis klausimas yra tikra tokio tipo klasika. Kai kurie iš mūsų dėl socialinių ar psichologinių priežasčių savo ar savo darbo vertinimą perkelia kitiems nepažįstamiems žmonėms ar robotams. Tai susiję su nepakankama savigarba, socialiniu spaudimu, netinkamais palyginimais, kurie retai sukelia įtampą ir retai padeda padaryti ką nors konstruktyvaus. Pirmiausia išspręskite šias savigarbos problemas, o tada viena ar kita proga atsižvelkite į savo sekėjus.
Tai atrodo labai paprasta, bet labai svarbu – nes Instagrame būna ir tikslinė auditorija
Jei kuriate turinį, kuris visiškai netinka jūsų BIO, o jūsų profilio nuotrauka yra neryški, ar galite tikėtis daugiau sekėjų? Pagalvokite, kaip atrodys jūsų tinklelis, ir pasirūpinkite kiekvienu nauju įrašu. Įdiekite reikalingus raginimo veikti mygtukus. Peržiūrėkite visus įrašus, kurie netelpa norimos nuotraukos – ištrinkite ją, bet neištrinkite masiškai. O ką čia strateguoti – kas vyks, tą ir dėsiu. Toks požiūris gali pakenkti jums patiems. Turėkite planą, kurį keisite pagal aplinkybes. Man asmeniškai patinka ciklai – vieną temą plėtoti skirtingais kampais kurį laiką. Taip vartotojas gali užsikabinti nuo pirmos ciklo dalies iki paskutinės ir tapti lojaliu sekėju, skaitytoju. Jei žinote, kad jūsų srityje greitai vyksta pokyčiai – planuokite bent 1–2 savaitėms, kam nenusimato amerikietiški kalneliai – bent 1 mėnesį. Planas jums padės. Patys sau plekšnosite per petį, kai nebus laiko, noro, įkvėpimo, sąlygų, išsikraus telefonas, o jau spaus mintis, kad nieko neįdėjau į paskyrą 3 dienas.
Visuotiniai skelbimai Instagrame, kuriuos gali pamatyti net kitoje šalyje
Planuodami įrašą stebėkite kitas paskyras nei tiesioginiai konkurentai. Rekomenduoju išanalizuoti skiltį „Naršyti“ – pradėjus ieškoti (spustelėkite didinamąjį stiklą apatinėje meniu juostoje), iš karto bus pateiktas labai populiarus sąrašas. Išanalizuokite jų populiarumo priežastis – kas ten tokio stebuklingo, patrauklaus ir aktualaus. Tinkinkite save, o ne kopijuokite. Vienas egzempliorius gali pasisekti, bet kitų sėkmė pavers jus turtingu. Kodėl „Tik Tok“ toks populiarus? Nes jame tik vaizdo įrašai, aišku, svarbu ir kiti niuansai – puikus organinis pasiekiamumas, naujienos skonis, „non stop“ srautas, muzika, atsipalaidavimas, gryna pramoga. Statistiškai visose platformose vaizdo turinys yra populiaresnis už kitus formatus. Mano patirtis rodo, kad nebūtinai, todėl turite bandyti. Gal visgi karuselė jums bus geriausias formatas „Instagrame“. IGTV irgi geras būdas išplėsti vaizdo turinį šiame tinkle, jei supratote, kad jūsų auditorijai tai aktualu.
Tiesiogiai Instagram – galite daryti live transliacijas ir taip bendrauti su sekėjais
Tai padaryti galima ir būtina, bet tai geras pasirinkimas ir tiesioginė transliacija. Žinoma, tai prasmingiau žmonėms, kurie jau turi aktyvių gerbėjų ratą, nes jei niekas nežiūri tiesioginės transliacijos, tai kokia prasmė daryti „tiesioginę transliaciją“. Na, bet kokiu atveju išsaugokite transliaciją savo telefone ir supjaustykite ją į istoriją arba IGTV. Niekada nepamirškite, kad „Instagramas“ yra socialinis tinklas, tai reiškia – bendravimo priemonė. Tai GALIOJA IR VERSLAMS. Bendraukite ne tik su savo komentatoriais, bet ir atsakykite į žinutes, užklausas. Neišjunkite „stories“ „reply“ mygtuko, nes taip rodote, kad norite tik transliuoti, o ne kurti dialogą. Ką dažnai pamiršta vartotojai, ypač verslai – bendrauti su savo kolegomis, reaguoti į darbuotojų įrašus, partnerių turinį. Jūs turite bendrauti ir būti aktyvūs. Nėra kitos išeities socialiniame tinkle. Jei bendrauti nenorite – kurkite tinklapį. Jis sutvertas vienpusei transliacijai, ypač, jei nėra komentarų skilties.