Reklama – vienas tų dalykų, kuris yra labai naudingas abiems pusėms, tiek užsakovui, tiek gavėjui. Užsakovams tai yra puiki galimybė pranešti apie gaminamus produktus ar paslaugas, na, o žmonės, kuriuos pasiekia reklama, gauna daug naudingos informacijos ir, jiems būna kur kas lengviau apsispręsti, kai ieško tam tikrų prekių ar paslaugų. Tačiau reklamos sritis šiandien yra viena galingiausių industrijų, tad šia tema būtų galima kalbėti labai ilgai, aptariant ypač įvairius aspektus. Vienas iš jų yra susijęs ir su reklamos klaidingumu. Ar mus dažnai pasiekia klaidinga reklama?
Dėmesį verta atkreipti į tai, kad mūsų šalyje iš tiesų yra buvęs jau ne vienas klaidingos reklamos atvejis, o klaidingų reklamų užsakovai sulaukė nuobaudų. Tačiau yra ir gerų žinių reklamos vartotojams – pasirodo, egzistuoja ne vienas požymis, kaip galima atskirti klaidingą reklamą. Tad, jei būsite atidūs, neįkliūsite į klaidingos reklamos pinkles.
Vienas iš klaidinančios reklamos požymių, yra nepagrįsti teiginiai apie prekę, paslaugą ar pardavėją, teikėją. Ne paslaptis, kad viena reklamos funkcijų ir yra pateikti informaciją, tad tai būtina išnaudoti. Tačiau, jei to, kas parašyta apie prekę, paslaugą, pardavėją ar pirkėją, neįmanoma pagrįsti faktais, tai gali būti vertinama kaip klaidinanti reklama.
Dar vienas požymis, pagal kurį taip pat galima daryti išvadą, kad reklama yra klaidinanti, tai – situacija, kuomet siūloma kaina, pasiūlymas ar nuolaida yra nepritaikomi. Pavyzdžiui, jei apsilankę prekybos centre pamatėte, kad ūsų mėgstamas šokoladas ar kava yra parduodamas perpus pigiau, tačiau atėję prie kasos sužinojote, kad teks mokėti įprastą pinigų sumą, tokia reklama taip pat gali būti vertinama kaip klaidinanti.
Domina reklamos pasaulis ir norote apie jį sužinoti daugiau Būtinai užsukite į http://www.tangopc.lt/kategorija/kompiuteriai-internetas/reklama-internete/.