Ne paslaptis, kad reklama socialinių tinklų platformose gali būti naudinga visų tipų verslui. Tai svarbu, nes suteikia daugiau tikrosios vertės, nei gauname organiškai. Nesvarbu, ar socialinis tinklas jums visiškai naujas ir ketinate į jį investuoti, ar jau išbandėte jį kitur, pavyzdžiui, „Google“, aptariami pranašumai gali paskatinti daugiau įtraukti į kampanijos socialinę žiniasklaidą.
Galimybės pasiekti naujų klientų – socialiniai tinklai
Internetas gausus pasirinkimų, nes šiais laikais žmonės naudojasi daugybe socialinių tinklų, o jums reikia tik išsirinkti ir surasti savo tikslinę auditoriją. Nesvarbu, kur ketinate naudoti savo skelbimus „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „Pinterest“, „LinkedIn“, „TikTok“ ar kitur, reklama socialiniuose tinkluose leidžia susisiekti su naujais žmonėmis, kuriems jūsų produktas ar paslauga gali būti naudinga. Šie skelbimai taikomi naudotojams pagal jų pomėgius, elgesį ir demografines charakteristikas. Tai leidžia mums parodyti savo prekės ženklą vartotojams pozicionuojant ir kaip mūsų produktai atitinka konkrečius interesus ir elgesį.Visiškai normalu, kad žmonės visiškai nežino apie jūsų prekės ženklą arba jūsų produktų ir (arba) paslaugų egzistavimą. Pamatę jūsų skelbimą socialinėje žiniasklaidoje, jie gali suprasti, kad jūsų parduodamas produktas yra naudingas arba tiesiog jo nori.
Palyginti su tradicine reklama, tokio tipo reklamos kaina yra daug mažesnė
Palyginti su tradicine reklama, tokio tipo reklamos kaina yra daug mažesnė, todėl net jei jūsų biudžetas yra mažas, ši galimybė jums tinka. Žinoma, kuo daugiau išleisite, tuo greičiau galėsite sužinoti, kas veikia, o kas ne. Be to, tai taip pat suteikia galimybę optimizuoti našumą, išbandyti daugiau kintamųjų ir pasiekti daugiau tikslų, pvz., didesnį svetainės srautą ir registracijų skaičių bei didesnį pardavimą. Galite pasirinkti sau tinkamiausią socialinį tinklą pagal savo verslo poreikius. Pavyzdžiui, Pinterest puikiai tinka nebrangiai veiklai, ypač pigiam srautui. LinkedIn reklamos kaštai yra didesni, tačiau jei įmonė gali patenkinti savo verslo bendruomenės poreikius per reklamą, turi didesnę auditoriją ir biudžetą, tai bus tikrai sėkminga investicija. Be to, ši socialinio tinklo platforma labai tinka B2B (Business-to-Business) įmonėms, ieškančioms potencialių klientų. Turint daugiau taikymo parinkčių, galima geriau ištestuoti auditoriją. Tada belieka panaudoti socialinių tinklų įrankius tam, kad geriau suprastumėte auditorijos skirstymą ir kaip ji susijusi su jūsų našumu. Pavyzdžiui, „Facebook“ suskirstymo ataskaitose galima dalytis išsamia informacija apie amžiaus diapazoną, lytį, šalį, regioną, naudojamus įrenginius ir dar daugiau. Šių suskirstymų susiejimas su įvairiomis auditorijomis ir atitinkama našumo metrika gali padėti geriau suprasti, kurie auditorijos segmentai reaguoja į jūsų skelbimus. Šią informaciją galima pritaikyti atnaujinant skelbimus ir taip optimizuoti savo kampanijas.
Nors kiekviena socialinių tinklų platforma turi savo reklamos specifikacijas, vietą ir formatą, jos turi kai kurių bendrų dalykų
Reklamos socialiniuose tinkluose patrauklumas yra tas, kad ji suteikia jums kūrybinę laisvę ir begalines strategijas bei galimybes demonstruoti savo prekės ženklą taip, kaip norite. Nuo statinių vaizdų iki ilgos formos vaizdo įrašų turinio, nuo horizontalių ir vertikalių stačiakampių iki kvadratų, kiekvienos reklamos ploto dalies panaudojimas ekrano padidinimui, kad patrauktumėte jūsų dėmesį, yra neabejotinai naujas reklamos socialiniuose tinkluose standartas. Todėl suprasti jo svarbą itin naudinga kiekvienam verslui: nepriklausomai nuo dydžio. Be aukščiau išvardintų privalumų, reklama socialiniuose tinkluose suteikia ir svarbiausią rodiklį – investicijų grąžą. Jei tik planuojate sukurti svetainę ir pradėti internetinį verslą, jums reikia domeno vardo. Užregistruokite ilgametę patirtį turinčią įmonę ir laimėkite klientų pasitikėjimą. Straipsnyje pateikta informacija yra rekomendacinio pobūdžio (parengta tinklaraštininkų), kiekvienu individualiu atveju būtina kreiptis į specialistus.