Yra ne vienas būdas padidinti verslo puslapių populiarumą ir auditorijos įtraukimą. Kuo daugiau skirtingų priemonių naudosite, tuo geresnių rezultatų tikimasi. Efektyvi socialinė komunikacija prasideda nuo jūsų verslo socialinės paskyros tikslo. Ko siekiate: didinti žinomumą, užmegzti santykį su auditorija, padidinti pardavimus? O gal norite prisistatyti kaip šiuolaikiškas darbdavys būsimiems darbuotojams? Kai tikslas konkretus ir pamatuojamas, teisingai pasirinkti priemones bus daug paprasčiau. Kito būdo nėra, nebent jums sekasi loterijose.
Kalbėdami apie įrankius, turime omenyje įrašo temą ir jų pateikimą
Pavyzdžiui, jei norite sukurti patrauklų darbdavio įvaizdį, parodykite visus savo įmonės privalumus: erdvus biuras, draugiškas kolektyvas, atostogos ir kt. Norėdami paruošti pranešimus, naudokite grojaraščius, pvz., #Second Home, #Team, #AllOne, #GoodWork ir kt. Dar geriau, galite naudoti modernius formatus, tokius kaip „Boomerang Gadget“, „time-lapse“ vaizdo įrašus, animuotus GIF ir kitą turinį, kurį naudoja aktyviausi „Facebook“ nariai. Apibrėžę komunikacijos tikslus, temas ir formatą, didžiąją darbo dalį atlikote: tereikia susikurti paskyrą ir, žinoma, pradėti skelbti. Patarimai, kuriais galite vadovautis:
- Integruotas turinys: su potencialiais klientais susijusi informacija gali būti „uždengta“ turiniu, kuris domina platesnę auditoriją. Pavyzdžiui, galite derinti produktų rekomendacijas ir akcijas.
- Originalus formatas: Facebook algoritmas teikia pirmenybę žinutėms, kurios šiuo metu yra populiariausios, labiausiai sekamos ir labiausiai sekamos žiūrovų. Pavyzdžiai: momentinis tekstas, animuotas GIF ir kt.
- Debatų generavimas: vieši klausimai ir atsakymai, komentarų prašymai ir kiti būdai, kaip paskatinti diskusiją auditorijai, padeda formuoti bendruomenę ir įgyti lojalių prekės ženklo ambasadorių socialinėje erdvėje.
- Specialūs pasiūlymai tik „Facebook“ auditorijai: kuponai, akcijos, renginiai ir kitos priemonės, kuriamos išskirtinai socialinės platformos auditorijai. Tokiu būdu auditorija labiau įsitraukia į turinį, auga jos lojalumas. Turinio reklama: skelbimai, nukreipiantys į vertingą turinį „Facebook“ puslapyje. Tokiu būdu auditorija kviečiama prisijungti prie verslo vystomos socialinės paskyros.
Pirma, turime atskirti Facebook reklamą (reklamą) ir Facebook komunikaciją (bendravimą su sekėjais)
Reklama papildo komunikaciją, todėl įmonės savo įrašais gali pasiekti daugiau auditorijos. Tipiškos klaidos pradedant naudoti Facebook reklamas:
- Nepriklausomai nuo jos turinio, visi tikisi, kad reklama bus veiksminga. Facebook reklamų kaina priklauso nuo konkurencijos su kitomis reklamomis ir pačių reklamų kokybės. Tai reiškia, kad jei jūsų reklama patiks jūsų auditorijai (paspaudėte, komentavote ir platinate), galite sumažinti reklamos išlaidas. Atvirkščiai, neįtraukiamos reklamos kaina auga. Taip internetas skatina kokybišką turinį.
- Pateikite savo skelbimus kuo platesnei auditorijai. Jei jūsų tikslas yra pasiekti tikslinę auditoriją, nėra prasmės eikvoti savo biudžeto siekiant maksimaliai padidinti skelbimo rodymą. „Facebook“ leidžia tiksliai pasirinkti auditoriją, kad galėtumėte pasiekti tik savo potencialius klientus. Tai, kad jūsų skelbimas pasiekia tik, pavyzdžiui, jei norite į savo kavinę pritraukti artimiausius žmones, 2000 žmonių nėra blogas rezultatas. Svarbu iš pat pradžių nesusikurti klaidingų lūkesčių, kad paskyrą iš karto pamėgs šimtai žmonių, o pranešimai bus mėgstami ar net virusiniai. Tokiam populiarumui pasiekti reikia bent kelis mėnesius kryptingai dirbti, stebėti auditorijos reakciją į įrašus ir atitinkamai koreguoti bendravimą.
- Siekdami geriausių rezultatų, atsižvelkite į didelę reklamos aprėptį. Reklamos sėkmė turėtų būti matuojama iškeltais tikslais. Jei įsigijote skelbimų savo puslapiams, galbūt norėsite įvertinti žmonių, paspaudusių „patinka“, skaičių, o ne tai, kiek auditorijų pasiekia jūsų skelbimai. Šiuo atveju svarbiausias yra pasiekiamos auditorijos ir patinkančių paspaudimų skaičiaus santykis. Mėgaukitės interneto suteikiamomis galimybėmis, nes tai daryti lengva ir paprasta.