Tikėtina, jog ieškant darbo pasiūlymo marketingo srityje, rasite ne vieną įmonės skelbimą į šią poziciją. Dažnai tuose skelbimuose figūruoja tokie raktažodžiai kaip: iniciatyvumas, projektų valdymas, renginių organizavimas, komunikabilumas, klientų poreikių analizė ir kiti panašūs raktažodžiai. Gali skambėti labai intriguojančiai ir įdomiai, tačiau, jei keleto įmonių paklausite, kas yra tas marketingas, gali būti, jog vieningo atsakymo nesulauksite. Marketingo pozicijai aktyvių darbo skelbimų galite rasti randu.lt darbo skelbimų puslapyje.
Kalbant bendrai, marketingas yra orientacija į klientą. Bet net jei ir pasitelktume klasikinį ir labai supaprastintą, nors jau pasenusį 4P, apibrėžiantį marketingo priemonių sprendimus, susijusius su produktu, kaina, reklama ir distribucija, greitai paaiškėtų, kad marketingas yra labai plati sritis. Todėl nenuostabu, jog skirtingose darbovietėse marketingo specialistams atitenka skirtingos užduotys. Tai labai priklauso nuo įmonės veiklos srities, dydžio, darbuotojų skaičiaus ir taip toliau.
Viena svarbiausių dilemų, kuri neišvengiamai kyla siekiant karjeros marketingo srityje, yra pasirinkimas dirbti įmonėje, turinčioje marketingo skyrių, arba reklamos agentūroje. Tinkamai pasirinkus, darbas bus malonesnis bei leis pasiekti norimų rezultatų. Ne visiems žmonėms tinka tempas, esantis reklamos agentūroje, o kitiems įmonės marketingo skyrius gali pasirodyti pernelyg ribojanti potencialą vieta.
Vienas didžiausių pliusų reklamos agentūroje – galimybė prisiliesti prie daugybės projektų dirbant su skirtingomis įmonėmis. Tai žmogui suteikia įvairiapusės patirties. Priklausomai nuo atsakomybės lygio projekte, darbuotojas gali būti tik stebėtojas, atliekantis nedidelius techninius dalykus, tiek idėjos sumanytojas bei įgyvendinimo organizatorius. Tik pradėjus dirbti reikia nusiteikti, jog teks daug ir greitai mokytis bei atlikti nedideles bei ne visada įdomias užduotis, kurioms neturės laiko projektų vadovas. Svarbu nepamiršti, jog kylant į aukštesnę poziciją, didėja ir atsakomybės lygis bei atsiranda galimybė pačiam kartu su įmone ieškoti kelių į tinkamą idėjos perteikimą bei vykdymą.
Neretai prarandama galimybė objektyviai vertinti kaip konkreti reklamos kampanija ar marketinginiai sprendimai paveikė įmonę iš vidaus, jei yra šokinėjama nuo vieno projekto prie kito. Jei įmonės dažnai keičiasi, didėja rizika ne iki galo įsigilinti į problemą. Čia itin svarbu greitis ir efektyvumas: greitai nuspręsti bei veikti. Reklamos agentūros darbuotojas neretai iki galo taip ir nesužino, kokį realų poveikį turėjo jo pastangos.
Kelias marketingo srityje nėra rožėmis klotas. Pradedant nuo asmeninės vizijos perteikimo vangiems partneriams iki derybų su reklamos agentūromis dėl projektų – kiekviena marketingisto diena yra tarsi kova už būvį. Gerai žinodamas įmonės prekę ar paslaugą bei turėdamas veiksmų planą, kaip jį padaryti mylimą klientų, jis dar turi įtikinti armiją įmonės bendradarbių, kad šie patikėtų marketingisto vizija bei patys imtų ją skleisti.
Darbas marketingo srityje yra reikalaujantis daug energijos bei kūrybiškumo. Tačiau, jei visgi planuojate karjerą marketingo srityje, turite šiai pozicijai reikalingas savybes ir jau planuojate tapti kandidatu į šią poziciją – pasiruoškite ir darbo pokalbiui, kuriame taip pat laukia nemažai iššūkių.
Paruošėme jums kelis svarbiausius darbdavio klausimus darbo pokalbio metu, į kuriuos atsakę tinkamai, būsite stiprus kandidatas į norimą poziciją.
- Ar turite patirties reklamos kampanijų organizavime bei valdyme?
- Kaip jūsų turima patirtis prisidės prie įmonės tikslų įgyvendinimo?
- Ar įsivaizduojate, kaip atrodytų jūsų darbo diena mūsų įmonėje?
- Kokias marketingo tendencijas pastebite šiuo metu?
- Kokiais profesiniais pasiekimais galite pasigirti?
Tai tik keli klausimai, kurių jūsų gali paklausti darbdavys. Tačiau gali pasitaikyti ir bendrinių klausimų, nesusijusių su jūsų pozicija. Daugiau klausimų su pavyzdžiais, kaip į juos tinkamai atsakyti, galite rasti randu.lt darbo skelbimų puslapyje, straipsnyje Dažniausiai užduodamų klausimų darbo pokalbyje TOP 30 .