21 amžiuje marketingas yra neatsiejama verslo dalis. Kiekviena įmonė, parduodanti kažkokias prekes ar paslaugas ir norinti pritraukti klientų bei parodyti plačiajam pasauliui, kad ji egzistuoja, renkasi marketingo paslaugas. Tai gali būti labai įvairios sritys, nes marketingas yra ne tik reklamos stendai, ne tik reklama, rodoma televizijoje ar girdima radijuje, ne tik prekės pardavimas influencerių pagalba, bet ir kiti įvairūs būdai sudominti ir pritraukti klientus. Vienas iš tų būdų – telemarketingas.
Kas yra telemarketingas?
Telemarketingas yra tiesioginės rinkodaros metodas, kai paslauga arba prekė yra įsiūloma telefonu arba, kai susitariama dėl pardavimo susitikimo. Telemarketingo paslaugas dažnas įsivaizduoja kaip pardavimus telefonu, tačiau tai nėra tik skambinimas, tačiau ir kitokio kontakto užmezgimas. Telemarketingo srityje dirba žmonės, kurie išmano, kaip reikia pritraukti klientą įmonei, kaip įtikinti žmones įsigyti paslaugą ar prekę. Telemarketingo specialistai dirba pagal iš anksto paruoštus skriptus, kuriuose nurodyta, kokių klientų ieško įmonė, kuriai jie atstovauja ir kokias paslaugas ji teikia.
Kam pravartu kreiptis į telemarketingo specialistus?
Telemarketingo paslaugos yra aktualios tiems, kurie ieško potencialių klientų. Tai gali būti ką tik verslą pradėjusios įmonės arba įmonės, kurioms trūksta klientų ir kurios nori padidinti jų kiekį. Pavyzdžiui, jeigu matote, kad jums trūksta klientų ir nenorite jų paieška užsiimti patys, realiausias variantas pritraukti vartotojus yra per telemarketingo įmones. Šioje įmonėje dirbantys žmonės turi savo kontaktų bazes, kuriomis atlieka šaltus skambučius, siūlydami įmonės paslaugas. Geriausia yra tai, kad atliekami šalti skambučiai, o tai užsakovui sutaupo laiko, nes jam yra perduodami tik jau šilti kontaktai, tai yra potencialūs klientai. Taip pat telemarketingo įmonė gali rengti ir verslo vizitus, o jų metu yra dar didesnis šansas parduoti specialistui savo paslaugas. Tad į telemarketingo įmonę tikrai verta kreiptis tiems, kurie nori klientų ir nori jų kuo skubiau.
Taip pat telemarketingo įmonės rūpinasi ir klientų aptarnavimu, pavyzdžiui, priima iš žmonių skambučius, atsako į elektroninius laiškus, rūpinasi, kad žmonės, kurie naudojasi įmonės paslaugomis, būtų patenkinti. Telemarketingo paslaugos apima ir skundų bei pagyrų išklausymą dėl kliento teikiamų paslaugų ir net problemų sprendimą. Jeigu įmonės teikiama paslauga yra būtent tokia, tikrai verta rinktis telemarketingo paslaugas teikiančią įmonę.
Žinoma, to daryti tikrai neprivaloma. Jeigu įmonės vadovas turi laiko ir noro, tikrai gali bandyti klientus pritraukti pats. Tai galima daryti per įvairius verslo susitikimus ar verslo vakarienes. Tačiau, jeigu yra taupomas laikas ir norima užsiimti tik su jau susidomėjusiais klientais, telemarketingo paslaugos yra realiausias būdas gauti lojalų klientą.