Turinio rinkodara — reklama

Nuo istorijos reiktų prieiti prie dabarties bei konkretesnių turinio marketingo elementų bei savybių. Paprastai sakant, turinio marketingas kuria reklamą, bet tai nėra reklama skirta televizijai, radijai ir apskritai komercijai, kurią gali išgirsti ne tikslinė auditorija, o bendrai visa visuomenė. Nors jai tai ir nėra aktualu. Taip pat tai nėra lauko reklama, plakatai ant stendų ar autobusų stotelėje. Ir ne, tai nėra reklama spaudoje ar Jūsų mėgstamame žurnale.
Tai tiesiog yra vartotojo sukurtas turinys, kuris norint ar nenorint, tiesiogiai ar ne reklamuoja kažkokį produktą, prekę, paslaugą, žmogų bei prekės ženklą. Kuriant tokį marketingą, nebūtina net pateikti realaus pavadinimo, tiesiog galima parašyti apie jį atsiliepimą savo tinklalapyje ar paskyroje ir žmonės patys pradės domėtis ir skelbti savo nuomonę apie Jūsų taip reklamuojamą produktą. Tuomet, jei Jūsų atsiliepimas juos užkabins, jie pradės ieškoti tiesioginio tiekėjo ir užsisakys tą produktą. Taip, kad turinio rinkodara – reklama, kuri yra neįkyri vartotojui, o kaip tik natūraliai nepastebima.
Dabar reklamuoti galima viską – nuo plaukų šepečio ar dantų šepetėlio iki pačio prabangiausio Porshe modelio. Paprasta turinio rinkodara — reklama, čia itin patraukia tikslinę auditoriją.
Jeigu norite užsiimti turinio rinkodara — reklama, tuomet pateiksime Jums kanalus, kuriais galėsite skleisti savo žinią:
—E. knygos;
—Soc. tinklai, forumai (kurie dabar yra nebe labai populiarūs), komentarai, atsiliepimai;
—Straipsniai asmeniniuose bloguose;
—Instrukcijos, kai bebūtų keista;
—Naujienlaiškiai, kurie dažniausiai siunčiami e. paštu;
—Video dienoraščiai Youtube;
—Podcastai, internetinė radija;
—Infografika, grafinis dizainas, iliustracijos;
—Instagram’as;
—3D turai;
Bei Flash ir HTML žaidimai, kurie irgi nebelabai populiarūs, bet jei yra sukuriamas vienas populiarus žaidimas, tai jis tampa fenomenu.