Partizaninio marketingo (angl. Guerrilla marketing) taktika buvo ilgai naudojama tik pradedančių ir mažų verslų. Unikali, nuostabą ar kitą emocinę vartotojų išraišką kelianti, netradicinė marketingo strategija padėjo daugeliui tokių įmonių. Joms pasiekus norimus rezultatus, sulaukus sėkmės, greitai jų pavyzdžiu pradėjo sekti didesnės įmonės bei pasauliui gerai žinomi prekiniai ženklai.
Naudojant itin mažų įmonės finansų reikalaujančią reklamos strategiją, tokios rinkos gigantės, kaip „Mars“, „Nike“, „McDonald‘s“ sukūrė vienas įsimintiniausių marketingo kampanijų. Nuo jų pasistengė neatsilikti ir informacinių technologijų genijai „Google“ bei „Apple“. Galiausiai, tam neatsispyrė „Microsoft“ ir „IBM“.
Partizaninio marketingo pavyzdžiai pasaulyje
Partizaninio marketingo sąjūdžio strategiją panaudojusi įtakingiausia pasaulyje Amerikos informacinių technologijų korporacija „Apple Inc.“ (ankščiau „Apple Compiuter Inc.“) lyg šiol vadovaujasi šios taktikos principais. Šiai įmonei visada buvo svarbu ne tik gera jų parduodamų produktų kokybė, bet ir pats vartotojas. Jis visuomet atsiduria tokiame pačiame lygmenyje, kaip ir gamintojas, nes stengiasi informaciją perteikti klientams suprantama kalba. Siekiant pernelyg nepabrėžti techninių parametrų, įmonė didelį dėmesį kreipia į produkto dizainą (tiek išorę ir vidų) ir įpakavimą. „Apple“ vykdomų produktų pristatymų laukia begalės žmonių ir apie jų naują produktą dažniausiai kalba žiniasklaida bei patys vartotojai. Partizaninio marketingo rezultatas – „Youtube“ įkeliama vaizdo įrašai, kuriuose vartotojai rodo „iPhone“ telefono išpakavimus (angl. Unboxing), dalinasi apžvalgomis (angl. Review). Taip parodo, kad ši įmonė stengiasi netik parduoti vieną iš sėkmingiausių prekinių ženklų, bet ir kuria stiprų ryšį su vartotoju.
Mažesnės įmonės, taip pat turi savo sėkmės istoriją. Kūrybą pasitelkęs restoranas „Chipotle‘s Mexican Grill“ tapo gerai žinomas, po to, kai paskelbė Helovyno (angl. Helloween) dienos akciją, kurios metu klientai atėję į restoraną persirengę kaip buritos ( susivynioti folijoje), gavo nemokamą šio patiekalo porciją. O Italijoje esantis, sporto ir sveikos gyvensenos klubas „Monti Fitness“ pastebėję, jog per pietų metą yra mažai klientų sugalvojo pasinaudoti partizaninio marketingo taktika. Kaimynystėje esančiose restoranuose atnešus klientui čekį, kitoje jo pusėje buvo išspausdinta žinutė kviečianti nemokamai vieną kartą apsilankyti sporto klube, bei taip „sudeginti savo maistą“.
Šios unikalios, efektingos ir labai pigios partizaninio marketingo sąjūdžio taktikos privedė šias ir daugiau įmonių prie didelio pasisiekimo.