Didėjant žmonių prekių poreikiui, vis daugiau ir įvairesnių verslų kuriasi pasaulyje. Mūsų tėvų laikais džinsinės kelnės buvo prabanga. Gauti tokią prekę buvo labai sudėtinga. Dabar, kai drabužių tiekėjų tiek daug, mes galime rinktis pagal kokybę, kainą, dizainą, spalvą… Kai pasiūla tokia didelė, mes net nežinome visų šio verslo atstovų. Tad kaip verslininkui paskleisti žinią apie savo įmonę klientams?
Vienareikšmiškas atsakymas – reklama. Marketingas – viena iš pagrindinių verslo plėtros dalių. Dabar, kai turime laisvą prieigą prie interneto, kai galime laisvai klausyti radijo ir žiūrėti televizorių, perduoti žinią didesnei masei žmonių yra taip lengva. Vis populiarėja nemokami skelbimai internete, kai tuo tarpu skelbimai laikraščiuose išstumiami į antrą, o gal net ir trečią planą. Anksčiau, kai informacija būdavo perduodama iš lūpų į lūpas, knygų ar spaudos pagalba, klientų ausis ir akis žinia pasiekdavo lėčiau, tačiau užtikrinčiau. Vienas iš spausdintos reklamos (informacijos skelbimo) būdų pritraukti klientą tebėra populiarus ir šiandien – tai vizitinės kortelės.
Vizitinės kortelės – viena iš galimybių reklamuoti savo verslą pateikiant glaustą ir konkrečią informaciją, kuri yra aktualiausia būsimam ar esamam klientui: įmonės adresas, telefono numeris, elektroninio pašto ir internetinės svetainės adresai, faksas, įmonės kodas ir pan. Tai visa reikalinga informacija, kuri pravers norint susisiekti su įmonės atstovais dėl detalių. Vizitinės kortelės turi būti patrauklios klientams, todėl svarbu ne tik informacija, parašyta ant jos, bet ir dizainas, stilius bei spalvos.
Vizitinės kortelės vis dar „ant bangos“, nes tai labai pravartus ir naudingas atributas tuomet, kai neturite rašiklio ir popieriaus po ranka. Taip pat verta paminėti, kad vizitinės kortelės – tai Jūsų įmonės veidas, todėl kuriant jas reiktų netaupyti ir pasitelkti visą kūrybiškumą.