Ar prisimename save sakančius: „kaip tingiu eiti į parduotuvę“. Atsiradus e. marketingui daug ką galima padaryti ir nusipirkti nekeliant kojos iš namų. Vieni mano, jog tokie „patogumai“ tinginių pramanai ir jau greit mes ne tik raumenų nebenaudosime, bet ir smegenų. O kiti džiaugiasi, kad gali sutaupyti laiko ir jiems nereikia laukti kilometrinėse gyvose eilėse. Pats e. komercijos reiškinys, paslauga tikrai yra naudingas dalykas, tačiau žinoma nereikia šio patogumo paversti vieninteliu būdu ką nors įsigyti ar atlikti. Nes tokia galimybė, viskuo pasirūpinti sėdint prie kompiuterio namuose, gali neigiamai paveikti žmones, kurie yra namisėdos ir retai atveria namų duris bei yra linkę į depresiją. Tačiau nenukrypstant į kraštutinumus, e. marketingas leidžia per trumpesnį laiką turėti didesnį ir įvairesnį pasirinkimą.
Vidaus durys internetu yra puiki alternatyva važinėjimui po vidaus durų parduotuves, e. marketingas vidaus durų pirkėjams gali ne tik sutaupyti laiko, bet ir suteikti galimybę pasirinkti iš daug platesnio prekių asortimento ir gamintojų. Nepaisant to, kad vidaus durys internetu yra įsigyjamos vis dažniau, vidaus durų parduotuvės neturėtų pasitraukti iš rinkos. Juk yra žmonių, kurie labiau vertina gyvą bendravimą, tokie klientai paprastai turi daug klausimų, yra smulkmeniški ir žino ko nori. Be to, parduodamos vidaus durys internetu gali patenkinti ne visus klientus, nes kai kurie pirkėjai supranta, jog reklaminėje prekės nuotraukoje matomas vaizdas gali kiek skirtis nuo realaus prekės vaizdo, todėl, perkant vidaus duris, e. komercija gali pasitarnauti kaip pirminis pirkėjo prekės paieškos ir rinkimosi etapas. Juk kur kas saugiau jaučiamės, kai prieš įsigydami prekę, turime galimybę ją apžiūrėti iš arčiau.
Taigi, vidaus durys internetu suteikia pirkėjui platų asortimentą bei galimybę rinktis iš įvairių vidaus durų gamintojų, durų rūšių, spalvų ir jų faktūrų.