Didmeninės prekybos ar prekybos urmu terminas jau daugeliui pažįstamas ir paprastai kalbant gali būti apibūdintas kaip „pardavimas didesniais kiekiais mažesne kaina“. Urmu siūloma įsigyti pačias įvairiausias prekių rūšis nuo auto dalių ar autoservisų įrangos, buitinės technikos, elektronikos iki prekių grožiui ar kanceliarinių reikmenų. Didmeninė prekyba yra puiki pradžia norint pradėti verslą ir išbandyti savo jėgas. Kyla klausimas, ar yra būdų, kaip paskatinti pardavimus ir atsinaujinti didmenines paslaugas teikiančioms įmonėms.
Siekiant didžiausio įmanomo efektyvumo prekiaujantys urmu stengiasi ar netgi yra priversti vis labiau pasitelkti interneto ir technologijų srities teikiamus privalumus. Dėl šios priežasties įmonės skatinamos atsinaujinti įsidiegiant elektroninę didmeninės prekybos sistemą. Tai leidžia žymiai palengvinti pardavimo procesą ir pasiekti geriausius rezultatus.
Elektroninė komercijos sistema praplečia didmenine prekyba užsiimančios įmonės galimybės. Visų pirma, iš proceso sistema apjungia visą reikiamą informaciją, kuria dalinasi vadybos, buhalterijos skyriai, bankas ar sandėliai. Kliento nebereikia nukreipti į atskirus įmonės padalinius, užtenka tiesiog prisijungti prie sistemos. Paprastumas reiškia greitumą, resursų tausojimą, todėl yra išskirtinai vertinamas.
Taip pat pardavinėjantiems urmu internetu pasiekiama sistema leidžia taikyti individualią kainodarą, dėl kurios klientų diferenciacija tampa paprastesnė. Negana to, daugiakalbiškumo funkcija gali suteikti galimybių vystyti veiklą daugiau nei vienoje šalyje ir tiesiogiai padidinti pardavimus. Nebelieka poreikio ranka atlikti skaičiavimų, teikti užklausų skirtingų sričių darbuotojams ar departamentams.
Šiandieniniame skaitmeniniame amžiuje, kai sukaupta informacija bei jos apdorojimo greitis tampa svarbiausiu faktoriumi sėkmingai vystant verslą, sunku įsivaizduoti didmeninės prekybos vystymą tradiciniais būdais, nesvarbu, ar tai būtų sporto bei laisvalaikio prekės, ar maisto produktais. Inovacijos, kaip, pvz., kaip elektroninė komercijos sistema, leidžia aptarnauti klientus greitai ir procesą paversti paprastu bei sklandžiu, o tai nelieka neįvertinta.