Greičiausiai yra girdėta ankstesnių tyrimų išvada, kad pritraukti naują klientą kainuoja apie šešis kartus brangiau nei išlaikyti seną. Pagrindine užduotimi versle tampa gerų ir ilgalaikių ryšių su klientu palaikymas. Šiam tikslui pasiekti yra sukurta nemažai priemonių, viena iš populiariausių – aktyvus dalyvavimas socialiniame gyvenime. Interaktyvus bendravimas yra itin svarbi marketingo sritis, kurį plėtoti padeda tam tikros sąlygos.
Visų pirma, reikėtų vengti komercinio pobūdžio turinio platinimo interaktyvaus bendravimo erdvėje, nes reklaminiai tekstai atbaido ir nepasiekia klientų. Būtų daug naudingiau talpinti tokią informaciją, kuri būtų savita pačiai įmonei, labiau informuotų apie pasiekimus, naujoves ar supažindintų su personalu. Tuomet klientai būtų įtraukti į vidinę plėtojamo verslo kultūrą, taptų lojalesni. Toks ryšių kūrimas didina ištikimų pirkėjų ar užsakovų gretas, kurie nelinkę atsisakyti teikiamų paslaugų ir siekia užtikrinto, ilgalaikio bendradarbiavimo.
Kitas veiksmingas būdas verslui tapti įdomiam socialiniuose tinkluose yra drąsa eksperimentuoti ir būti kiek kitokiais. Jei įdomus turinys yra neabejotinai svarbiausias dalykas, pritraukianti klientų dėmesį, šiek tiek vaizduotės ir išradingumo gali paskatinti diskusijas ir labiau paveikti emociškai. Pavyzdžiui, tinkamos nuotraukos, paveiksliuko ar filmuotos medžiagos pateikimas gali daug stipriau paveikti skaitytoją ar bent jau paskatinti perskaityti talpinamą tekstą. Taigi siekiant efektyvumo, skelbiama aktuali informacija turėtų būti iliustruota vaizdiniais pavyzdžiais.
Tačiau visų svarbiausia socialiniame marketinge yra paskatinti klientus jaustis ypatingais. Tuomet turinys bus pakankamai įtaigus bei įdomus. Vienas iš pavyzdžių galėtų būti jų nuomonių, komentarų įvertinimas. Jei pirkėjai supras, kad jums svarbūs jų atsakymai, grįžtamasis ryšys, neabejotinai bus sulaukta palankesnių vertinimų ir iš jų pusės. Kitavertus, argumentuota kritika padeda tobulėti ir gerinti kokybę, todėl reikėtų tinkamai įvertinti ir neigiamus komentarus, juk esate suinteresuoti geriausio pasiūlymo teikimu.
Taigi, kad naujų klientų paieškai skirta energija ir lėšos, nebūtų bergždžias darbas, būtina pasirūpinti pritrauktų pirkėjų lojalumu. Tokiu atveju užtikrinamas ilgalaikis bendradarbiavimas ir gaunama nauda nebus vienkartinė. Šiam tikslui pasiekti padeda bendravimas socialiniuose tinkluose, kuris gali būti skatinamas naudingos, tačiau ne komercinės, informacijos talpinimu, kuri iliustruojama vaizdžia medžiaga ir leidžia klientams pasijausti išskirtiniais. Gero įvaizdžio kūrimas ir skatinimas socialinėje erdvėje yra būtinas sėkmingam ir stabiliam verslui užtikrinti