Vis populiarėjantis apsipirkimas internete skatina verslą atidaryti elektroninės komercijos parduotuves, drabužių sritis – ne išimtis.Tai yra puikus būdas pritraukti daugiau naujų klientų, palaikyti su jais glaudesnius ryšius ir skatinti pardavimus. Tačiau toli gražu ne visos parduotuvės internete yra vienodai populiarios ir gali pasigirti parduodamų rūbų gausa. Taigi, kas lemia šios verslo srities sėkmę ar nesėkmę?
Visų pirma, svetainės sandara turi būti aiški ir turinys lengvai suprantamas lankytojams. Tai reiškia, kad reikia suskirstyti moteriškus, vyriškus, vaikų, darbo ar kitų rūšių rūbus į atskiras kategorijas. Taip pat svarbu, kad kiekviena prekė turėtų išsamų aprašymą, kuriame būtų išvardinta sudėtis, galimi dydžių, spalvų pasirinkimai. Dydžių žymėjimas skirtingose šalyse dažnai skiriasi, todėl pravartu pateikti lenteles su atitinkamomis apimtimis. Tokiu atveju lankytojai lengvai ras norimus drabužius ir bus labiau linkę pirkti.
Taip pat svarbu, kad pateikiami rūbai būtų tiksliai atvaizduojami kokybiškose nuotraukose. Fotografijos galima sakyti yra vienintelis būdas pirkėjui išsirinkti prekę ir ją užsisakyti, taigi patrauklus atvaizdavimas būtinas. Geriausia, jei pateikiami keli skirtingi rūbo deriniai, nešiojimo būdai, kaip pvz., sijonas su skirtingomis palaidinėmis, marškiniais ar švarkeliu. Tai leidžia pamatyti kelis aprangos variantus ir įsitikinti siūlomos prekės įvairiapusiškumu.
Galiausiai, labai naudingas funkcionalumas – įsigijusių drabužį ar aksesuarą klientų komentarai. Pirkėjai geriausiai gali išsakyti, ar pirkinys atitiko lūkesčius, pasidžiaugti juo, kas būtų paskatinimas ir geriausia rūbo reklama. Jei atsirastų neigiamų atsiliepimų, tai irgi būtų naudinga, nes kritika padėtų pastebėti elektroninio verslo trūkumus, stebėti visą procesą ir sulaukti įvertinimo. Reikėtų apsvarstyti pirkinio grąžinimo sąlygas ir palaikyti ryšį su pirkėjais. Tokiu atveju būtų užtikrintas klientų išsaugojimas, o tuo pačiu ir aprangos verslo sėkmė, stabilumas ir augimas.